wtorek, 21 kwietnia 2015

Szafing dla dzieci dużych i małych - relacja

Dnia 18 kwietnia po raz kolejny odbył się Szafing- tym razem tematyka typowo dziecięca. Przyjść mógł każdy, było wiele mam z grupy Mam z Opola, ale również osoby spoza niej. Ilość chętnych przeszła nasze najśmielsze oczekiwania Na Szafingu można było znaleźć wiele ślicznych i zadbanych ciuszków w super cenach a także zabawki interaktywne, rowerki i akcesoria dziecięce tj. smoczki czy butelki Cała akcja odbywała się w kawiarni Coffee Cat która znajduje się na ulicy Oleskiej 114. Dziękujemy jeszcze raz za udostępnienie tego lokalu właścicielom kawiarni i polecamy pyszną kawkę jaka jest tam serwowana Po Szafingu humory dopisywały.

Oto kilka słów od uczestniczek:

Izabela Górny "Podobała mi się atmosfera. Miło, sympatycznie, chwilami nawet wesoło. Wbrew przeczuciom zrobiłam i kupiłam to co chciałam i jeszcze wyszłam na plus. Troszkę ciasno było, Ale większości to chyba nie przeszkadzało."
Sylwia Wystrach "Szafing fajna sprawa, można kupić jak i sprzedać ciuszki. Podczas Szafingu poznałam kilka fajnych Mam, z którymi rozmawiało mi się swobodnie, wymieniałyśmy się doświadczeniami.Ciuszki sprzedawały się fajnie, bardzo dobra organizacja - ogólnie taki Szafing to świetny pomysł"



 


Beata G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz